سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 برنامه طراحی سه بعدی برای Android و iOS + لینک دانلود

اگر اهل کارهای خلاقانه ای مانند طراحی هستید ، می دانید که بهره مندی بیشتر از طراحی خود در هر زمان و هر مکان چقدر پاداش آور است تا از خلاقیت و الهام خود بیشترین بهره را ببرید.

یک جستجوی ساده نشان می دهد که بسیاری از برنامه های طراحی 3D برای دستگاه های تلفن همراه وجود دارد. بنابراین ممکن است در یافتن یک برنامه قابل اعتماد و مفید در بین آنها مشکل داشته باشید. این مشکل وقتی پیچیده تر می شود که بدانید بیشتر نرم افزارهای طراحی سه بعدی برای ارائه یا سرگرمی است ، نه برای چاپ سه بعدی. خوشبختانه ، ما توانستیم برخی از بهترین برنامه های طراحی سه بعدی را برای موبایل پیدا کنیم. از اینجا ، ما 10 برنامه طراحی سه بعدی را انتخاب کرده و به شما ارائه داده ایم.

برنامه جدید Spacedraw که اولین ویرایشگر سه بعدی تمام عیار برای تبلت ها و تلفن های هوشمند نام دارد ، توسط Scalisoft ساخته شده است. تنها در صورتی می توانید با این نرم افزار طراحی سه بعدی کار کنید که وضوح صفحه نمایش تلفن هوشمند شما 480 800 800 پیکسل یا بالاتر باشد.

yektanet.com

در واقع ، برای کسانی که از قبل با برخی از برنامه های دانلود مدل سه بعدی آشنا هستند ، خواندن Spacedraw تا یک ساعت طول می کشد. برای کسانی که مربوط به مدل سازی سه بعدی نیستند ، این نرم افزار طراحی سه بعدی گیج کننده به نظر می رسد. راه های ایجاد مدلی که با Spacedraw قابل انجام است با برنامه های دیگر تفاوتی ندارد.

با استفاده از این نرم افزار طراحی سه بعدی ، می توانید اشکال هندسی اساسی و همچنین مدل های مبتنی بر منحنی ها ، چند ضلعی ها و سطوح مورد نظر را ایجاد کنید. Spacedraw این کار را با بافت و طراحی سه بعدی روی سطح مدل و نور انجام می دهد. برای کنترل دوربین می توانید از سنسور حرکت استفاده کنید ، اگر در گوشی هوشمند یا رایانه لوحی خود ژیروسکوپ داشته باشید به خوبی کار می کند. مدل های تکمیل شده را می توان در قالب OJ صادر کرد.

نرم افزار طراحی سه بعدی Spacedraw دارای نسخه های رایگان و پولی است. در نسخه رایگان ، صادرات و ذخیره به مدلهایی محدود می شود که تعداد راس آنها از هزار عدد بیشتر نیست. حجم برنامه 2.6 مگابایت است.

اتوکد 360 یک نرم افزار کاربردی اندرویدی با کاربرد آسان است که به کاربران امکان می دهد نقشه ها را بکشند و مدل های سه بعدی را درست روی دستگاه های تلفن همراه یا رایانه لوحی خود بسازند. همچنین می توانید از این برنامه برای ذخیره پروژه های خود استفاده کرده و سپس آنها را مشاهده و ویرایش کنید.

این نرم افزار طراحی سه بعدی به شما امکان می دهد نقشه های 2D و 3D DWG را باز کنید ، آنها را از حافظه شبکه بارگیری کنید ، روی پروژه ها در حالت آماده به کار کار کنید و تمام اجزای آنها را کاملاً بررسی کنید.

3D Creationist.io برنامه ای است که در آن می توانید مهارت های سه بعدی سازی خود را امتحان کنید. همچنین با یک دستگاه تلفن همراه همراه است. ایجاد مدل های حجمی آسان نیست. اما این برنامه روند کار را ساده می کند. ایجاد مدل آسان است. این ابزار دارای چندین ابزار و همچنین یک شبکه است که می توانید با استفاده از آن به وضوح ببینید که مدل شما در آخر به چه شکل است. همچنین بسیاری از عناصر قابل تنظیم وجود دارد که کارها را آسان می کند. با استفاده از اشکال هندسی اساسی می توانید هر پروژه ای را بسازید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک شکل اضافه کنید ، آن را فعال کنید و شروع به اصلاح آن کنید.

 

دوربین قابل جابجایی است. مدل های ایجاد شده را می توان در قالب های مختلف ذخیره کرد و می توانید بقیه پروژه را در برنامه های دیگر ، به عنوان مثال 3ds Max ادامه دهید. این برنامه طراحی سه بعدی برای توسعه دهندگان و طرفداران خلاقیت ایده آل است. 3DC.io می تواند هر شکل و اندازه ای را برای شما ایجاد کند. ایده اصلی این برنامه این است که می توانید هر مدل سه بعدی ایجاد کنید و سپس آن را پیاده سازی کنید. 3D Creationist.io حجم برنامه طراحی سه بعدی 7.1 مگابایت است.