سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واسه روز خواستگاری چی بپوشم؟

سلام به همه آراوری های عزیز. امروز رفتم به سراغ یکی از مهمترین چالش های دختران و پسران جوان دم بخت یعنی جواب دادن به سوال “واسه روز خواستگاری چی بپوشم؟” این چالش ممکنه برای خیلی از شماها هم قبلا اتفاق افتاده باشه و چقدر درگیر بودید که چی لباسی رو با چه شلوار یا دامنی ست کنید؟ اصلا لباس پوشیده بپوشید یا نه؟ از همه مهتر چه رنگی برای لباس روز خواستگاری مناسب تره؟ شومیز زنانه بلند بپوشم یا نه برم سراغ کت و دامن رسمی! و خیلی سوالای دیگه می دونم الان همتون یا خیلی ذوق کردید برای روز خواستگاری تون که در پیش دارید یا یاد خاطرات شیرین روزهای خواستگاری، نامزدی و عقدتون افتادید. ????

 

جلسه اول خواستگاری چی بپوشم؟

لباس روز خواستگاری به موارد مختلفی بستگی داره. مثلا اینکه شما قبلا با خواستگارتون آشنا بودین و به اصطلاح دوست هستین؛ تو این شرایط می تونید کمی راحتتر لباس بپوشید. اما اگه خواستگاری تون به صورت سنتی برگزار میشه و شما قبلا همدیگه رو نمی شناسین؛ نیاز هست که یه سری موارد رو رعایت کنید.

یه نکته بگم خدمتتون که من نگرانی و حساسیت شما رو برای این مراسم درک می کنم و کاملا طبیعی و منطقی هست که شما به لباس و نوع پوشش تون اهمیت بدید. چون که نوع لباس پوشیدن شما در ابتدای امر نشان دهنده بخشی از هویت، شخصیت و سلیقه شماست. اما مهم این هست که این حساسیت به یه وسواس آزار دهنده براتون تبدیل نشه.

 

یه مساله مهم دیگه در نوع پوشش تون تاثیر داره، درجه اعتقادات شما از نظر دینی و مذهبی بودن هستش. عقاید خانواده ها و خودتون در پوشش روز خواستگاری تاثیر مهم داره.

رنگ لباس روز خواستگاری

برای انتخاب رنگ استایل مراسم خواستگاری بهتره که برید به سراغ رنگ های روشن و آرامش بخش به عنوان مثال رنگ های: صورتی، آبی روشن، کرمی، لیمویی، سبز آبی و سایر رنگهای ملیح و پاستیلی. رنگ های سرد به شما و شخص مقابلتون حس امنیت و آرامش رو انتقال میده.

 

برای انتخاب رنگ لباس یا شومیز زنانه تون به رنگ پوستتون باید توجه داشته باشین. اگر رنگ پوستتون سبزه یا تیره هست، بهتره برید سراغ رنگ های گرم (نارنجی، قهوه ای، زرشکی و بنفش). یه مثال کاملتر بزنم براتون: برای خانم هایی که صورت سبزه دارند، بهتره که برای لباس شون ترکیبی از رنگ های روشن و سرد رو در نظر بگیرین و روسری یا شال شون رو از رنگ های گرم و درخشان استفاده کنن.

 

انتخاب تیپ سرتاپا سفید و سرتاپا مشکی اصلا خوب نیست و اصلا سراغ این دو تا ست نرید.

واسه روز خواستگاری چی بپوشم؟