سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل شومیز زنانه برای افراد چاق

سلام به همه آراوری های عزیز????امروز قصد داریم در مورد یکی از نگرانی های خانم ها صحبت کنیم. اگه شما هم جزء خانم های سایز بزرگ و یا درشت اندام هستین؛ اصلا دغدغه و نگرانی برای انتخاب مدل شومیز زنانه نداشته باشین. امروزه مدل های زیبا و رنگارنگ شومیز زنانه برای بانوان چاق و سایز بزرگ در بازار موجود هست. فقط نیاز است برخی از نکات مهم در رابطه با ست کردن مدل شومیزهای متنوع برای افراد چاق را بدونید. در ادامه یکسری نکات مهم رو برای انتخاب بهترین شومیز زنانه برای خانم های چاق رو بررسی می کنیم.

 

چگونه مدل شومیز مناسب افراد چاق رو انتخاب کنیم؟

خب همونطور که در جریان هستین بصورت کلی دو نوع شومیز کژوال و رسمی در بازار تولید می شه، که شما خانم های عزیز طبق سلیقه و موقعیتی که مدنظرتون هست، خریدتون رو انجام میدید.

 

مهمترین و اولین نکته این هست که شما باید شناخت کافی از بدن و اندام تون داشته باشین. باید بدونید که فرم بدنی تون چه شکلی هست. به عنوان مثال فرم بدنی تون گلابی، مثلث وارونه، بیضی، سیب یا موارد دیگه هست. بعد از این می تونین با توجه به فرم شکل بدن تون شومیز مناسب رو انتخاب کنید.

مساله بعدی دیگه توجه به رنگ، طرح و جنس شومیز هست. این مورد برای افراد سایز بزرک خیلی مهم هست. با کمی توجه بیشتر به انتخاب طرح و مدل شومیز، یه استایل زیبا و کم نظیر رو برای خودتون می سازید.

مورد بعدی توجه به شرایط و یا مراسمی هست که قصد دارید شومیز رو اونجا بپوشید. مثلا شومیزهای مجلسی با طرح های زیبا و شکیل مناسب برای مهمانی های رسمی تر هستن و از طرف دیگر شومیزهای آزادتر و رنگی گلدار و بامزه، بیشتر مناسب برای تولدهای دوستانه و دورهمی های خانوادگی هست (می تونین یه استایل به سبک کژوال زیبا برای خودتون بسازین)

 

توجه به جنس پارچه شومیز

خانم های درشت اندام و سایز بزرگ حواستون به جنس پارچه شومیز باید خیلی باشه. جنس پارچه شومیز یه فاکتور مهم برای داشتن استایل اورسایز عالی هست. توجه داشته باشین که به سراغ پارچه های ضخیم و آهاردار (ظاهر خشک و محکم دارن) اصلا نرید. چرا؟ به این دلیل که اندام تون رو درشت تر و حجیم تر نشون میدهند. علاوه بر این پارچه های جذب و چسبان هم شما رو از اونچه که هستین چاق تر و درشت تر نشون میدهند.

 

یه مورد دیگه این هست که شومیزهای با پارچه بدن نما هم مناسب خانم های چاق نیست. پارچه های براق (به این خاطر که نور رو منعکس می کنن) هم مناسب تون نیستن و اصلا بهتون توصیه نمیشه.

 

چه نوع پارچه ای برای افراد چاق مناسب است؟

خب حالا که لیست پارچه های ممنوعه برای خانم های چاق رو گفتم؛ سوال پیش میاد که پس باید سراغ چه جنس پارچه برای شومیز بریم؟

 

بهترین مدل شومیز برای افراد چاق انتخاب پارچه های ظریف، لخت که ریزش خوبی دارن و خیلی خوب روی اندام قرار می گیرن. پیشنهاد آراور این هست که برید سراغ پارچه های حریر و کرپ که ظرافت دارن. این مدل شومیزها شما را لاغرتر و کشیده تر نشون می دهند.

 

بهترین انتخاب میتونه شومیزهای زنانه ساده باشه (طرح های خیلی ساده یا کمی دارند). حالا اگه شومیزهای طرح دار دوست دارین، بهتره طرح های راه راه عمودی، طرح های ریز و بافت های نزدیک رو انتخاب کنین. (این طرح ها هم شما رو لاغرتر نشون می دهند.)