سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ست مدل شومیز راه راه

نکات ست کردن شومیز زنانه

در ادامه چند نکته مهم در مورد ست کردن انواع مدل شومیز را بیان می کنیم.

 

ست شومیز زنانه تک رنگ

شومیزهای تک رنگ پارچه ای را می توان به راحتی هم با شلوار، دامن بلند و یا کوتاه ست کرد. شومیزهای تک رنگ را می توانید با شلوار مشکی راسته بپوشید.

 

در صورتی که استایل رسمی تر می خواهید به سراغ شومیزهای تک رنگ کرپ یا حریر بروید؛ استایل شومیز کرپ زیر کت و دامن گزینه ای عالی است.

 

برای استایل غیر رسمی و دوستانه، مدل شومیز تک رنگ جنس های لنین و یا نخی را انتخاب کنید.

 

ست مدل شومیز راه راه

اغلب برای ساخت تیپ های اسپرت و غیر رسمی می توانید از مدل های راه راه، گل دار، توپی یا خال خالی استفاده کنید. این مدل ها مناسب استایل کژوال و غیر رسمی هستند.

 

انتخاب کفش مناسب

کفش ها نقش مهمی در استایل دارند؛ اهمیت آنها در ست کردن با شومیز بیشتر نیز می شود. کفش های پاشنه بلند در استایل مجلسی گزینه ای هوشمندانه است و جذابیت را دو چندان می کند.

 

در مراسمات دوستانه و مهمانی ها شبانه برای راحتی و صمیمیت بیشتر می توانید کفش های دون پاشنه، صندل و یا کالج بپوشید.

 

ست شلوار جین و شومیز تک رنگ کفش کتانی ونس تکمیل کننده استایل است؛ اما باز هم بستگی به سلیقه تان دارد و می توانید حتی کفش پاشنه بلند هم بپوشید.

ست دامن و شومیز

شومیز و دامن نیز یکی از بهترین استایل هاست. ست شومیز با دامن های کوتاه میدی بهترین استایل است. جنس دامن نیز می تواند جین، مخمل و یا مدل های طرح دار باشد.

 

رسمی ترین و جذابترین ست، ست شومیز با دامن کوتاه مشکی ساده است.

 

ست شومیز مانتویی

شومیز مانتویی یکی از مناسب ترین و خنک ترین استایل ها برای فصل تابستان است. شومیزهای مانتویی اغلب خنک و با رنگ های سرد دوخته می شوند. شومیزهای مانتویی در مدل های مختلف در بازار وجود دارند؛ مانند:

 

شومیز مانتویی جلو بسته کوتاه و پشت بلند

شومیز مانتویی بغل چاک دار

شومیز مانتویی ساده و بلند

شومیز مانتویی جلوباز

با شلوار بگ می توانید این مدل شومیزها را ست کنید و تیپی خنک و ساده در عین حال جذاب برای خود بسازید.

 

چند نکته کوتاه

زمانی که شومیز پارچه ای پوشیده اید می توانید آستین های خود را کمی تا بزنید (نگران چروک شدن نباشید) این کار استایل شما را جذابتر می کند.

همه دکمه های شومیز دکمه دار نبندید و چند دکمه آخر باز بگذارید و سپس دو طرف را به هم گره بزنید.

می توانید جلو شومیز را داخل شلوار یا دامن بگذارید و کنارهای شومیز و پشت را همینطور رها قرار دهید. با این کار یک تیپ فرانسوی جذاب برای خود ساخته اید.

تفاوت شومیز با بلوز زنانه

مهمترین و اصلی ترین تفاوت بین شومیز و بلوز زنانه در دکمه است. بلوزها اغلب جلو بسته هستند و فاقد هر گونه دکمه می باشند، در دوخت بلوز از انواع مختلف پارچه استفاده می شود.

 

اما شومیز ها اغلب بصورت جلوباز دکمه دار هستند.

 

تفاوت شومیز با تونیک زنانه

اولین و مهمترین تفاوت میزان بلندی قد شومیز و تونیک است. تونیک ها معمولا بلندتر از شومیزها هستند و اندازه بلندی آنها معمولا تا زیر باسن خانمها است. بهترین پارچه برای شومیز زنانه دوخته می شود که عالی است

 

دومین تفاوت در نحوه استایل کردن و پوشیدن آن هاست. تونیک ها معمولا فیت تر یا تنگ تر هستند و این در حالتی است که شومیزهای زنانه استایل رهاتر و آزادتری دارند که به راحتی می توان استایل کژوال را با آنها ساخت.

 

سومین فرق شومیز و تونیک نیز در جنس پارچه های شومیز و تونیک است. شومیزها از پارچه های مجلسی تر و شیک تر دوخته می شوند به عنوان مثال: پارچه حریر، اطلس و یا گیپور. ولی در دوخت تونیک ها پارچه های نخی و خنک استفاده می گردد.

 

آخرین تفاوت در مدل آستین این دو است. شومیزها معمولا آستین بلند هستند؛ در صورتی که تونیک ها با مدل های آستین کوتاه و سه ربع در بازار موجود می باشند. به همین دلیل است که در تونیک های مردانه نیز تولید می شوند.